Майонеза Краси
Новини Пловдив » Свят » Анонимните твърдят, че НАСА открила извънземен живот
Свят

Анонимните твърдят, че НАСА открила извънземен живот

Анонимните

Анонимните разкриха нови тайни на НАСА. Във видео, публикувано вчера хакерите твърдят, че космическата агенция е готова да обяви, че е открила извънземен живот. Голямото откритие станало през април, но досега е пазено в тайна, предава Independent.

Американската агенция за космически изследвания ще обяви, че извънземните идват, твърдят Анонимните, като се позовават на коментари на астрономи, изследователи и на няколко открития на НАСА.

Анонимните се позовават на изказвания на представителя на агенцията Томас Зурбухен по време на изслушване на тема „Напредък в търсенето на живот“. Ученият казал: „Нашата цивилизация е на прага да открие доказателства за извънземен живот в космоса“.

Преди седмица агенцията обяви, че е открила 219 нови планети, 10 от които са скалисти, подобни на Земята.

Те се намират в зони, които не са нито твърде близо до Слънцата си, което означава, че не са нито твърде горещи, нито твърде студени. /BT

38-Истории-за-началото-на-планинарството-в-България

Защо „умря“ ремонтът на Околовръстното шосе на Пловдив?

• Защото бившата власт, начело с ГЕРБ, заложи капан и парите за ремонти на пътища свършиха 40%