Майонеза Краси
Новини от Пловдив » Бизнес » Транспорт » Най-сетне разпитаха боса на „Трейс“ за касапницата край Своге
България Инциденти Транспорт

Най-сетне разпитаха боса на „Трейс“ за касапницата край Своге

ДА ПОМОГНЕМ НА СЕЛО ТРИЛИСТНИК!
Изпълнителният директор и председателя на Надзорния съвет на ”Трейс Груп Холд” АД Николай Михайлов и ръководителят на лаборатория ”Пътно строителство – Трейс” са част от разпитаните над 15 нови свидетели за катастрофа край Своге. Това съобщиха от прокуратурата.

Разпитани са също служители на АПИ, имащи отношение към изпълнението на проекта и директора на областното пътно управление. Показания са дали петима пострадали от произшествието и трима свидетели, оказали помощ на пострадалите.

Разследващите направили нови огледи – два на местопроизшествието, като са иззети сравнителни образци от поставената мантинела. Два пъти е правен оглед на автобуса, за да бъде направена експертиза за техническото му състояние.

Назначени са експертизи на специализирана лаборатория за да се установи дали асфалтът отговаря на утвърдената рецепта. Експертизата ще даде отговор и на въпроса, дали едрозърнестия минерален материал, вложен в асфалтовата смес, по устойчивост на ускорено полиране отговаря на действащия стандарт.

Към разследването са приобщени документи от АПИ, „Трейс груп Холд“ АД, Български институт по стандартизация, лечебни заведения (по повод проведено лечение на пострадалите от произшествието), „Мотт Мак Доналд България“ ООД (във връзка с делегирани от възложителя по договора права и задължения и уточняване обхвата на консултантските услуги).

ПИМК БИЛД

Коментари

Коментари

ПИМК БИЛД
38-Истории-за-началото-на-планинарството-в-България

Архив по дни

Архив по седмици

Архив по месеци

Архив по години

Категории

Времето

Одобрявате ли пробива под Водната палата?

  • Не, проектът унищожава част от крайбрежния парк на река Марица, прекъсва велоалеите и тротоара, заплашва основите на съседните къщи и на моста за панаира 45%
  • Да, този проект е нужен, защото трафикът се разраства, а пътят за регулиране на движението в големите градове са кръстовища на две нива. 31%
  • Първо да подложим проекта на голямо общоградско обсъждане и тогава ще преценя 10%
  • Проблемът не е транспортен, а политически и всяка от страните се стреми да извлече дивиденти 8%
  • Не ме интересува 7%

Начална дата: 26.10.2022 @ 10:27 | Крайна дата: 26.11.2022 @ 11:00

Зареждане ... Зареждане ...