Quantcast
Новини Пловдив » Култура » „Пловдив 2019“ похарчи над 440 000 лв. за ефирно време за 6 месеца
Важно Култура Пловдив 2019

„Пловдив 2019“ похарчи над 440 000 лв. за ефирно време за 6 месеца

Ваня ДРАГАНОВА

Фондация „Пловдив 2019“ е похарчила 440 861,32 лв. за закупуване на ефирно време в български телевизии и радиостанции от началото на годината до края на юни, става ясно от отчета й, внесен в Общинския съвет. За този вид популяризиране на Европейската столица на културата са дадени най-много средства от общо похарчените за периода 776 953,32 лв. за маркетинг и реклама.

Огромният транспарант на Партийния дом, екипите на доброволците в откриващото събитие, както и прословутите шалове и одеяла са отчетени като рекламни материали. Сумата по този параграф е 145 698,16 лв.

Нито лев от предвидените за годината 300 000 лв. не са похарчени за отразяване на събития на „Пловдив 2019“ в печатни и електронни медии.

Общо през първото полугодие на 2019-а фондацията е изразходвала 4 819 690, 66 лв.

 

ПИМК БИЛД

Коментари

Коментари

ПИМК БИЛД

Категории

Времето

Анкети

Ще се ваксинирате ли срещу коронавирус?

Покажи резултатите

Зареждане ... Зареждане ...