Quantcast
Новини Пловдив » Важно » Община Пловдив вече има отдел „Комуникациии и маркетинг“
Важно Градът Общество

Община Пловдив вече има отдел „Комуникациии и маркетинг“

Община Пловдив

Ваня ДРАГАНОВА

Структурните промени в Община Пловдив продължават и вече има нов отдел – „Комуникации и маркетинг“, на мястото на досегашното звено за връзки с обществеността. Основната задача на отдела е да „планира, координира и провежда информационната политика на общината и публичното представяне на кмета на общината и осигурява публичност и прозрачност на дейността на общинската администрация, като организира достъпа до информация за медии и граждани, осъществява отразяването на официални и работни срещи на кмета на общината, писмени отговори и интервюта, извършва преглед на печата за нуждите на администрацията, като систематизира и анализира публикациите в средствата за масово осведомяване“.

Служителите в „Комуникации и маркетинг“ ще проучват и анализират общественото мнение преди провеждането на определена политика на кмета. Вероятно тази функция им е вменена след злополучното представяне на намерението да се тегли нов заем до 120 млн. лв.

Има и организационни функции като орагнизираните на семинари и симпозиуми. Сред задачите на новия отдел е записано и „отговаря за прилагането на протоколните стандарти на Република България в общината“. Това е странно, защото в общината има друг отдел с наименование „Канцелария на кмета и протокол“. Негов шеф е Мирослав Беляшки, който отговаря за имиджа на кмета Здравко Димитров още от първите му години в областната управа и по време на кампанията през 2015 г.

Началник на отдела „Комуникациии и маркетинг“ е Руска Вълева, която е бивш служител на голяма пловдивска фирма и беше част от пиар екипа на Зико в предизборната кампания.

ПИМК БИЛД

Коментари

Коментари

ПИМК БИЛД

Категории

Времето

Анкети

Как предпочитате да гласувате?

Покажи резултатите

Зареждане ... Зареждане ...