Quantcast
Новини Пловдив » Важно » Драстичен спад на цените в Гърция, нощувката – 12 евро
Балкани Бизнес Важно Посоки Свят

Драстичен спад на цените в Гърция, нощувката – 12 евро

Хотелите в Гърция драстично намалиха цените тази година
Хотелите в Гърция драстично намалиха цените тази година

Почивката в Гърция тази година е по-евтина от всякога като на места хотели са смъкнали цените до 13 евро на нощувка в опит да привлекат клиенти. Плажове и хотели в страната остават пусти, въпреки че от 1 юли туристите могат да се завърнат там.

Хотелите, които работят, смъкват цените с до 40%, за да привлекат гости, пише „Катимерини“. Хотелиер от Атина се оплака, че „в този период цените на нощувките се менят все едно са акции на борсата“.

„Работя със седмичен ценови план, защото нямам друг избор“, обяснява друг, управляващ голяма гръцка верига хотели с много легла.

Други предлагат допълнителни услуги и екстри безплатно.

Могат да се намерят оферти за под 20 евро на човек. Сред най-атрактивните са:

– 7 нощувки на Родос – от 12 евро на човек за нощувка;

– 7 нощувки на Кос – от 13 евро;

– 7 нощувки на Крит – от 18 евро;

– 7 нощувки на Корфу – от 19 евро.

Въпреки тези цени много малка част от капацитета на курортите е запълнен с туристи.

Според „Ню Йорк Таймс“, пътникопотокът на летището в Атина е със 75% по-нисък в сравнение със същия период на миналата година.

Жител на Санторини заяви, че островът не е бил толкова празен от 80-те години на 20-и век.

Макар че туристите се завръщат в страната, това не се отразява в приходите, посочва „Политико“. Собственикът на хотел на Родос Савас Пагонакис посочва: „За съжаление трябва да го правим, защото изглежда, че опасността от коронавируса ще е по-малка от опасността за икономиката“.

След като някои компании намалиха броя на полетите си до Гърция, това се отрази пряко на броя на заетите легла в хотелите.

Управителите избират различни подходи и предлагат различни цени в зависимост от начините за набиране на клиенти. Например, ако имат възможност да предложат хотела директно и имат добре установена връзка с клиентите си, те предпочитат да запазят цените непроменени и да насочат средства към реклама.

А тези, които основно разчитат на туристически агенции и оператори, са по-склонни да следват политиката за оферти на международния пазар, така че продуктът им да бъде продаден в чужбина и да стане по-привлекателен.

Много хотелиери твърдят, че цените могат да паднат за ден, но ще минат две-три години преди да стигнат нивата от преди пандемията. Това е друг голям страх за бранша в Гърция, където живеят ден за ден, търсейки нов баланс на пазар, при който търсенето е спаднало много драстично.

Източник: pochivkablitz.bg

Коментари

Коментари

ПИМК БИЛД

Категории

Времето

Анкети

Ще отидете ли на море в Гърция?

Покажи резултатите

Зареждане ... Зареждане ...