Quantcast
Новини Пловдив » Важно » Как да сме във форма, въпреки тежките трапези по празниците
Важно Здраве Кухня Посоки

Как да сме във форма, въпреки тежките трапези по празниците

Коледните и новогодишни прразници дават шанс да подобрите начина си на живот, а защо не и междувременно да си създадете нови навици. Днес вече мръвката на трапезата е позволена, но забравяйте, че за ден-два ще натрупате толкова калории, че с месеци ще се борите да върнете предишната си форма.

1. Повече движение

Не си търсете извинения, сега имате повече време за спорт и движение. Като за начало можете да тичате в парка или да скачате на аеробика, танци, кангоджъмпс и др. За един час спорт при добро желание може да изгорите до 1000 калории.

2. Сауна и други глезотии

Сауната е добър начин да се разтоварите от излишната течност, токсините и да подсилите имунитета и метаболизма си. Разбира се ако сте в хотелски комплес и спа съоръженията работят в това време на ограничения и пандемия.

3. Планирано хранене

На работното място е трудно да пазите режим. Затова диeтолозите препоръчват по време на работа да не ядете обилно, а през два часа малко количество храна, като редувате месо и зеленчуци с плодове. Може и ядки, но сурови. Разбира се, много течности – вода, айрян, чайове.

ПИМК БИЛД

Коментари

Коментари

ПИМК БИЛД

Категории

Времето

Анкети

Ще се ваксинирате ли срещу коронавирус?

Покажи резултатите

Зареждане ... Зареждане ...