Тон и половина хранителни продукти събра стартиралата на 14 декември в Пловдив кампания „Купи и дари“.
До 20 декември клиенти на големите магазини можеха да купуват и оставят пакетирани хранителни продукти, които в края на кампанията да бъдат раздадени на хора в нужда. Продукти като олио, варива, консерви, брашно, макаронени изделия бяха разпределени в пакети и доставени на 70 семейства в Пловдив.
Организатори на инициативата „Купи и дари“ са всички Интеракт и Ротаракт клубове в Пловдив. Те организираха подобна кампания и през пролетта по време на извънредното положение.
Един от клубовете публикува клип във фейсбук с разпределянето на пакетите.
Още
Започва кампания „Купи и дари“ в условията на пандемия
Кампанията „Купи и дари“ отново стартира в Пловдив