Quantcast
Новини Пловдив » Здраве » Бившият главен секретар на Община Пловдив: В „Централ Хоспитал“ отново ме спасиха, този път от COVID-19
COVID-19 Здраве Мнения

Бившият главен секретар на Община Пловдив: В „Централ Хоспитал“ отново ме спасиха, този път от COVID-19

Леглата за ковид в МБАЛ "Централ Хоспитал" са вече 46
МБАЛ "Централ Хоспитал"

„Отново останах възхитена от моята болница – „Централ Хоспитал“, в която този път се лекувах от COVID-19. Благодарение на денонощните грижи на д-р Камелия Акабалиева, на д-р Димитър Георгиев, на д-р Власе Попоски и на д-р Асен Попов съм здрава и посрещнах коледните и новогодишните празници в отлична кондиция с близките си.“

Това заяви след изписването си от болницата Мария Панова, преподавател по туризъм и експерт в голяма туристическа фирма, известна на пловдивчани като бивш главен секретар на градската управа под тепетата.

„Винаги съм се възхищавала на мениджърския екип за отличната организация в това лечебно заведение, където от години се лекувам от онкологично заболяване и редовно провеждам химиотерапия, но сега се уверих, че редът, хигиената, добрите обноски и, на първо място, грижата за пациента са характерна черта за „Централ Хоспитал“, изтъкна тя.

Като доста хора отначало и Мария вярвала, че няма да се разболее от коронавирус. Опасната зараза обаче не я подминала. След позитивния PCR тест започва веднага лечение. Два дни по-късно обаче състоянието й значително да се влошава. Симптомите са типични за заболяването – отпадналост, липса на сили, температура, гадене и повръщане.

„Не се поколебах за минута и веднага се обърнах за помощ към екипа на МБАЛ „Централ Хоспитал“, защото от години страдам и от хипертония“, каза тя.

Приемат я и веднага започват лечение – включват системи. Интензивната терапия е съчетана с много грижи и внимание. „За каквото и да помолех, екипът реагираше веднага, нито веднъж не ми отказаха, не се намръщиха, не се оплакаха, че имат много работа, че са изморени и не могат да си видят семействата. Мило и любезно се отнасяха с всички пациенти, а не само с мен“, споделя впечатленията си Панова.

„Пациентът веднага усеща перфектната организация, въпреки че отделението е съвсем ново, а в него работят и стажант-лекари. По-тежко болните са с предимство в обслужването, затова лекарите по 3-4 пъти на ден проверявали апаратите на пациентите с дихателни проблеми в залата, където повечето хора са приети и с множество придружаващи заболявания. При възникване на усложнения екипът действа бързо, организирано и изключително компетентно, казвам го от личен опит, защото преминах и през такова нещо“, отбеляза Панова.

„Възхитена съм и от хигиената“, споделя тя и добавя, че санитарите денонощно не подвиват крак, а помещенията – стаи, коридори, санитарни възли, блестят от чистота. „Не мога да скрия възхищението си и от храната, която няма нищо общо с представата, която всеки от нас има от престой в други лечебни заведения. Порциите бяха изобилни, а ястията – вкусни и приготвени задължително с месо“, посочи Панова.

Казва, че ако се наложи неин близък да се лекува, веднага би го насочила към МБАЛ „Централ Хоспитал“- заради перфектните условия и отношение, но най-много заради изключително високото професионално ниво на медиците.

Доказателство за нейните думи е огромният брой излекувани пациенти от цялата страна.

Още

Пепа Деведжиева: В МБАЛ „Централ Хоспитал“ върнаха вярата ми в човешкото отношение в здравеопазването
Още една благодарна пациентка на „Медлайн-Централ Хоспитал“: Моля се за колегите, те ще спасят от COVID-19 още много нуждаещи се

ПИМК БИЛД

Коментари

Коментари

ПИМК БИЛД

Категории

Времето

Анкети

Ще се ваксинирате ли срещу коронавирус?

Покажи резултатите

Зареждане ... Зареждане ...