А1 остави без интернет хиляди клиенти в центъра на Пловдив, а обясненията от оператора са меко казано хаотични. При проверка на сайта за аварии автоматизиран чат казва, че няма проблеми и интернетът и телевизията вървят с пълна сила. Съветват да се изключат модема и уредите за 20 секунди и да се включат наново.
„Изключихме ги поне пет пъти и все няма телевизия и интернет“, обясниха възмутени читатели на ПловдивПрес. Автоматизираният чат предлага връзка със сътрудник, но времето за разговор е ограничено в 5 минути. „Докато чакахме сътрудникът да се включи, въпросните 5 минути изтекоха и се наложи да повторим процедурата, пак със същия резултат“, възмущават се клиенти на А1.
Други потребители, звъннали на телефона за аварии получават съобщение, че има авария в района на ул. „Княз Александър I Батенберг“ (Главната улица) със следния отговор: „Статус: В момента има затруднение с услугата на посочения адрес. Работим по неговото отстраняване в най-кратки срокове. Извиняваме се за причиненото неудобство!“
Докато изчакам обясненията на оператора през някакъв изкуствен интелект, върнах служителите си да работят от вкъщи, обясни предприемач с офис в района на мистериозната авария, която по телефона я има, но в чата за аварии не съществува.