- Гроздето малко, но качествено – посочиха от най-големия производител на вина и високоалкохолни напитки
VP Brands International, лидерът в производството на вина и високоалкохолни напитки в България, даде официален старт на гроздоберната кампания за 2024 година в края на миналата седмица като обяви инвестицията в нови 1000 декара лозови масиви. „Само преди месец успяхме да финализираме мащабна сделка за покупката на лозя от 1000 дка край Хисаря. Това е поредната стъпка в дългосрочната ни стратегия за устойчиво развитие и гарантиране на най-високо качество на нашите продукти“, сподели Иван Папазов, главен изпълнителен директор на VP Brands International, при посрещането на първото грозде в избата им в град Съединение.
„Инвестицията в лозя, в модерна техника и най-вече в служителите са неща, в които силно вярвам, и ще продължат да бъдат ключова част от стратегическото развитие на компанията. Новите лозя ще обогатят сортовото многообразие и ще ни помогнат да си осигурим още по-пълна ресурсна обезпеченост за вината и ракиите ни“, посочи мениджърът по време на събитието.
По отношение на реколтата, Иван Папазов заяви, че годината като климатични условия е трудна и кампанията по гроздобера ще е изключително напрегната. Добивите са по-ниски, самото грозде е по-дребно, но с добро качество. „Въпреки предизвикателствата, които ни предложи природата, очакваме реколта 2024 да ни позволи да създадем чудесни вина и ракии, които да отговорят на високите очаквания на нашите клиенти. Опитът на агрономите и приложените агротехнически мероприятия ми дава увереност, че ще предложим топ продукти, както винаги.“
Символичното начало бе дадено с посрещане на грозде от сорта Сира, което изпълнителният директор лично инспектира. За пореден път той благодари на екипа на компанията и подчерта, че именно служителите са двигателят за успеха и пазарните постижения на VP Brands International./ПП