Новини от Пловдив » Бизнес » ЖП-превозвачи: Търпим огромни загуби заради затворено трасе от 100 метра под Бетонния мост
Бизнес България Важно Мнения

ЖП-превозвачи: Търпим огромни загуби заради затворено трасе от 100 метра под Бетонния мост

  • На 31 август археолозите приключиха дейностите и напуснаха обекта, но вече 20 дни не е подписан протоколът от комисията, което трябва да даде възможност да се продължи работата и целият железопътен транспорт да възстанови нормалното си движение

От Асоциацията на предприятията в железопътния транспорт изразиха остро недоволство от голямото забавяне на ремонта на релсите под Бетонния мост в Пловдив, което ощетява както частните превозвачи, така и техните клиенти.

Припомняме, че Бетонният мост бе затворен на 15 юни, а десет дни по-късно бе спрян и железопътния транспорт по линиите под Бетонния мост. Тогава от фирмата обявиха, че железопътният транспорт по трасето ще бъде възстановен за 45 дни.
Междувременно при бутането на моста се оказа, че на мястото има археологически находки, които пряко засягат изграждането на жп-линията, а не на самия мост.

На 31 август археолозите приключиха дейностите и напуснаха обекта, но вече 20 дни не е подписан протоколът от комисията, което трябва да даде възможност да се продължи работата и целият железопътен транспорт да възстанови нормалното си движение.

От Асоциацията на предприятията в железопътния транспорт изразиха остро недоволство от голямото забавяне, което ощетява както частните превозвачи, така и техните клиенти.
Всекидневно влаковете обикалят повече от 8 часа, за да стигнат до Централна гара в Пловдив, където се чака смяна на локомотиви, което забавя и оскъпява транспорта.
Крайно време е институциите да се задействат, за да може да бъде подписан протокола на археолозите и да се поднови работата по ЖП-линията.
Браншът е силно обезпокоен от това бездействие и забавяне и всекидневните щети, които понасят превозвачите и клиентите им.
Пътническият превоз също е в загуба заради големите обиколки, които прави заради трасе от 100 метра.
Потърпевши от ситуацията са и шофьорите в Пловдив заради натовареността на жп-линията, която минава през града и обхваща 3 важни точки – на бул. „Свобода“, бул. „Шести септември“ и бул. „Пещерско шосе“, където се образуват задръствания заради прелезите.
От фирмата изпълнител на обекта са категорични, че след като получи зелена светлина за работа ще е нужна само седмица да завърши трасето и влаковете да тръгнат по него.

ПИМК БИЛД

Коментари

Коментари

PIMK BUILD
БРАДЪРС СЕКЮРИТИ ГРУП
38-Истории-за-началото-на-планинарството-в-България

Архив по дни

Архив по седмици

Архив по месеци

Архив по години

Категории

Времето

Дондукова или Вазова да се казва градската градина зад Природонаучния музей, обновена с близо 5 млн. лева?

  • Вазова градина е най-правилното наименование. Иван Вазов е живял на съседната улица, тук е написал едни от най-забележителните си произведения. Хората са се стичали под балкона, за да го приветстват 37%
  • Както я знаят пловдивчани от създаването ѝ – Дондукавата градина. Хората са я кръстили така, защото е създадена по време на привременното управление и по препоръка на княз Александър Дондуков-Корсаков 30%
  • Не ме интересува. Нека си остане както досега без официално име – Градската градина 18%
  • Референдум. Това е най-справедливото решение. 8%
  • Капитан Бураго – Освободителя на Пловдив. Неговият паметник също е в тази градина и всяка година Пловдив му отдава почит на 16 януари, когато Бураго с отряд драгуни форсира Марица и освобождава града. 7%

Начална дата: 24.04.2024 @ 19:09 | Крайна дата: 24.05.2024 @ 19:09

Зареждане ... Зареждане ...